Polska marka kosmetyków Dr Irena Eris staje się znana nie tylko w Polce. W tym roku kończy ona budowę swojej dystrybucji na kluczowych rynkach europejskich.
Jak informuje serwis wiadomoscikosmetyczne.pl, w kwietniu tego roku polska marka zadebiutowała w Portugalii. Jednym z niezwykle istotnych dla niej sukcesów jest też wejście na rynek francuski. Charakteryzuje się on wysoką konkurencyjnością oraz hermetycznością.
Największy sukces odniesiono w Hiszpanii
W rozmowie z serwisem Mariusz Wiśniewski podkreślił, że największym sukcesem jest jednak ten, jaki udało się odnieść na rynku hiszpańskim. Head of Business Development and Sales Am, Western Europe, Asia w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris przypomina, że w 2018 roku polska marka weszła do sieci lidera perfumerii, który posiada aż 350 placówek.
Kosmetyki Dr Irena Eris we wspomnianej sieci są eksponowane w sekcji kosmetyków premium i znajdują się na przykład obok takich marek jak Dior czy Sensai.
Nasza marka zajmuje topową pozycję pośród marek luksusowych oferowanych przez tę sieć
– podkreśla Wiśniewski.
Dodał również, że niezwykle ważną chwilą dla marki było rozpoczęcie sprzedaży w John Bell and Croyden w Londynie. Po niemal trzech latach Dr Irena Eris konkurując z innymi, mocnymi markami, potroiła tam swoją sprzedaż.
Od Rumunii po Francję
Co więcej, polska marka współpracuje też z siecią Douglas i obecna jest zarówno w Rumunii, Chorwacji, jak i Niemczech czy wspomnianej już Francji. Od grudnia ubiegłego roku dostępna jest też w rosyjskiej sieci Zlote Jablko.
Dr Irena Eris powstała w Polsce w 1983 roku. Jej siedziba mieści się w Piasecznie, z kolei w Warszawie ulokowane zostało Centrum Naukowo-Badawcze, które otwarto w 1999 roku. Założycielką przedsiębiorstwa jest Irena Eris oraz jej mąż, Henryk Orfinger.
za: wiadomoscikosmetyczne.pl